reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Ondrušová

Petra Ondrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako som uz napisala som mile,zlate,podarene a uprimne dievca.viem povedat svoj nazor a tiez poradit v urcitych otazkach zivota. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

List plný vyznania

Petra Ondrušová

List plný vyznania

Vieščo poviem ti ono je to takto.Už ako sme si písali prvý týžden som mala chuť sa stebou stretnút lebo som aj napriek takému krátkemu času usúdila,že si fajn chalan. Ale nechala som to tak,že veď počkám čo spravíš ty. Ale ty si iný chalan než ostatní oni by sa stretli hneď za pár dní a ty bolo oničom aj pre mňa no, a preto mi to aj vyhovovalo.

  • 27. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 116x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu